Účetnictví daně a mzdy
Účetnictví, daně a mzdy se neustále mění. Naši zákonodárci vymýšlejí neustále nová a nová „vylepšení“, která ještě ke všemu vtipně schovávají jako přílepky k jiným zákonům. Není v silách podnikatele, natož živnostníka, aby se v pravidlech pro účetnictví daně a mzdy orientoval. Od toho jsme tu my.

Toto je přibližně 6000 let stará účetní uzávěrka
(To by dnes asi neprošlo?!)
Co pro vás uděláme aby to prošlo
- Pomůžeme vám proplout labyrintem legislativních direktiv tak, abyste splnili své zákonné povinnosti v oblasti účetnictví a daní s co nejmenším úsilím a výdaji, bez hrozeb penále, pokut, doměrků a sankcí.
- Chceme, abyste viděli, že vaše záležitosti jsou v těch nejlepších rukách. Snažíme se, aby setkání s našimi pracovníky bylo pro vás vždy osvěžujícím a uklidňujícím zážitkem.
- Naši pracovníci fungují jako prostředek řešení, vyloučení a předcházení problémů a ne jako jejich zdroj.
- Našim cílem je vám pomoci, abyste mohli veškeré své úsilí a zdroje věnovat svému podnikání a nemuseli se zabývat povinnostmi, které pro vás vyplývají ze zákona, ale které nechápete a stály by vás zbytečně mnoho úsilí, námahy a času.
- Jsme na vaší straně! Můžete za námi přijít s jakýmkoli problémem. Pokud budeme umět pomůžeme. Pokud nebudeme umět pomoci, seženeme někoho kdo to umí.
Jak to uděláme
Účetnictví a daňová evidence
(dříve podvojné a jednoduché účetnictví)
- Roztřídění dokladů: přijmeme vaše doklady, faktury, nákupky, smlouvy, bankovní výpisy, příjmové a výdajové doklady… , provedeme jejich formální kontrolu (za věcnou správnost odpovídáte vy) a provedeme zaúčtování dohodnutým způsobem
- zápis do peněžního deníku
- zatřídění zápisu
- účtování dle středisek
- vytvoření přehledu závazků (kniha závazků)
- vytvoření přehledu pohledávek (kniha pohledávek)
- vytvoření soupisu daňových dokladů pro zpracování DPH a kontrolního hlášení
- vytvoření soupisu souhrnného hlášení pro DPH
- zatřídění majetku (jednorázové spotřební zboží; DKP; a odepisovaný majetek)
- účtování o leasingu
- účtování o půjčkách a úvěrech
- účtování o majetku odepisovaném, neodepisovaném a spotřebním
- vytvoření odpisových karet majetku a jeho přehledu
- vytvoření povinných evidencí k výpočtu základu daně z příjmu
- zastupování na úřadech na základě předložené plné moci
- účast na kontrolách FÚ, ZP, SP a Úřadu práce na požádání klienta.
Mzdová a personální agenda
Komplexní zpracování mezd a personalistiky znamená:
- Vypracovat pracovní smlouvy a platové výměry dle pokynů objednatele
- vypracovat výpovědi a pracovní hodnocení dle pokynů objednatele
- zpracování mezd a výpočet nemocenských dávek dle pokynů objednatele a vést předepsanou evidenci o pracovní neschopnosti
- vyhotovení mzdových listů
- zhotovit a odevzdat měsíční výkazy pro OSSZ a ZP
- zpracovat podklady pro výplatu mezd k výplatnímu termínu objednatele
- vypracovat a vytisknout výplatní listiny, výplatní pásky a mzdové náklady pro zpracování do účetnictví
- vypracovat potvrzení o zdanitelných příjmech
- vypracovat potvrzení o výdělku pro osobní účely zaměstnanců (spořitelny, soudy, banky apod.)
- zpracovat a odeslat přihlášky a odhlášky pracovníků k pojištění
- vypracovat výpočet zákonného pojištění organizace včetně projednání na příslušné pojišťovně a sestavení příkazů k úhradě pojistného
- evidovat čerpání dovolené, evidovat nároky pracovníků z pracovního poměru
- vést osobní evidenci zaměstnanců
- vést Evidenční listy důchodového zabezpečení
- vypracovávat hlášení pracovnímu úřadu ve vztahu k důchodcům
- účast ne kontrolní činnosti
- poskytovat poradenskou činnost v oblasti mezd a personalistiky
Zastoupíme vás při jednání na úřadech
Na základě plné moci vás zastoupíme při jednáních na:
- Finančním úřadě
- Správě sociálního zabezpečení
- Zdravotní pojišťovně
Vyhotovíme vám daňová přiznání
- daň z příjmů právnických osob
- daň z příjmů fyzických osob
- daň ze závislé činnosti
- daň z přidané hodnoty
- silniční daň
- daň z nemovitostí